sobota, 9 lipca 2016

Kosmetyczni Ulubieńcy #1 Maja i Czerwca

Witam :) Po długiej przerwie przychodzę do Was z moimi kosmetycznymi ulubieńcami Maja i Czerwca. Mam nadzieje, że ten post Was zaciekawi :) Zapraszam !


1. 3 w 1 Łagodzące Chusteczki Oczyszczające NIVEA (Cera sucha i wrażliwa)
Często mi się zdarza przychodzić do domu na prawdę wykończona. Wtedy, aby uchronić się od zasypiania w makijażu; zmywałam make-up właśnie tymi chusteczkami. Są średnio nasączone lecz nawet 1 chusteczką możemy zmyć cały makijaż. Dzięki ich nawilżającym właściwością nie musiałam stosować dodatkowo kremu, aby buzia nie była ściągnięta. Minusem tych chusteczek jest to, że musimy wiele razy pocierać twarz chusteczką aby zmyć go dokładnie. Bardzo je polecam jedne z lepszych chusteczek zmywających makijaż. Dostępność: np. Natura; Cena: ok. 10 zł. za 25 szt.


2. Lovely Curling Pump Up Mascara
Ten tusz towarzyszył mi od kiedy kupiłam go na promocji w Rossmannie za ok. 5 zł. Po 2 msc. jestem z niego dość zadowolona, lecz nie robi on szału. Ładnie rozczesuje i tuszuje rzęsy. Daje bardzo naturalny i dzienny efekt. Dość szybko zasycha lecz za 5 zł nawet 2 miesiące codziennego użytkowania można pochwalić. Ma bardzo fajną szczoteczkę. Jak za tą cenę godny polecenia, lecz nie jest to efekt WoW.


3. L'oreal Paris Perfect Match/True Match Korektor Kryjący Niedoskonałości Cery (1 Ivory)
Od kiedy kupiłam go w Rossie na promocji za ok. 17 zł; Zakochałam się <3. Ma on wspaniały kolor jasnego beżu. Idealny dla takich bladziochów jak ja. Stosowałam go głównie pod oczy. Nie wchodził on tak bardzo w linie mimiczne w okół oczu i świetnie rozjaśniał tą okolicę. Nie długo jego szczegółowa recenzja :)

4. Revlon Colorstay 150 buff
Tego podkładu nie trzeba nikomu przedstawiać ;) Również zdecydowałam się na niego na promocjach Rossmannowskich. W moim mieście jestem szczęśliwą posiadaczką szafy Revlona. Poprzednio używałam podkładów z małym lub średnim kryciem. Ale gdy wypróbowałam Revlona CS był to dla mnie szok. Wcale nie krył tak bardzo mocno ale za to posiadał właściwości matujące i bardzo długo trzymał się w nienaruszonym stanie na mojej twarzy. Czerwiec był dla mojej cery wybuchem wulkanów i niedoskonałości. Wtedy CS podawał mi pomocną dłoń i ukrywał większe i drobne niedoskonałości ;)


5. Catrice Eye Brow 020 Kredka do brwi
Maj był miesiącem wielu testów produktów do brwi. Znalazłam wiele perełek z którymi chcę się z Wami podzielić :) Ta kredka bardzo mnie zaskoczyła. Do tej pory używałam kredki z Golden Rose z serii Classic. Kredka z Catrice jest idealna; ani za twarda ani za miękka. Mój kolor 020 wpada w chłodny brąz. Można nią uzyskać bardzo naturalny efekt jak i bardziej wyrazisty. Grzebyczek z drugiej strony idealnie wyczesuje nadmiar produktu. Zaostrzoną kredką można dorysować sobie pojedyńcze włoski. Kredka godna polecenie :)

6. Essence Make Me Brow (Koloryzująca Mascara do brwi)
Następnym produktem do brwi jest mascara która wspaniale przeczesuje brwi, nadaje im kolor jak i utrzymuje je w ryzach cały dzień. Można nim nadać im kształt jak i poprawić ich kolor. Produkt warty uwagi :)

7. Wibo Eyebrow Fixer 
Kolejnym Rossmanowskim odkryciem jest ''Bezbarwny żel utrwalający kształt brwi''.
To typowy produkt którym możemy utrwalić nasze brwi. Ma bardzo precyzyjną szczoteczkę. Jego zapach przypomina mi proszek do prania Vizir :D Bardzo dobrze utrwala brwi na cały dzień.


8. Kobo  Mineral Make-up Perals (Bright pearl)
Są to kuleczki rozświetlające w których się zakochałam. Gdy było na zewnątrz chłodno pudrowałam nimi revlona Cs co dało efekt Wow. Dają bardzo ładny i naturalny efekt rozświetlonej twarzy. Nie jest on nachalny lecz dzienny. 

9. Rimmel Stay Matte 001 transparent
Puder o którym głośno już od wielu lat :)  Daje naturalny mat, który trzyma się ok 6 h w moim przypadku. Myślę, że jest przeznaczony dla każdego rodzaju cery. Nie daje chamskiego matu. Nadaje delikatny kolor jasnego beżu.

10. My Secret Face Iluminator Powder
Najlepszy rozświetlacz jaki mam. Można nim uzyskać tafle rozświetlenia bez widocznych drobinek. Nie długo jego recenzja :)


11. Sensique Trendy Eyeshadows 115
Jak już pisałam najlepsza paletka. Robiłam ją codziennie makijaż i sprawdzała się świetnie :)
Link do recenzji: http://orangemonstermake-up.blogspot.com/2016/04/recenzja-sensique-trendy-eyeshadows-115.html


12. Bell Maroccan Dream Matte Liquid  Lips 01
Od kiedy tylko weszły te pomadki do Biedronki, musiałam je wypróbować. Szczególnie, że szukałam pomadki w takim kolorze i matowej. Pomadka długo się utrzymuje i jest matowa. Ma aplikator typowo błyszczykowy. Po nałożeniu musimy zaczekać, aż zastygnie i zrobi się matowa. W moim przypadku nie wysusza tak usta jak inne matowe pomadki. Po prostu cud jak za cenę 8 zł :)

13. Essence Lipliner 11 in the nude
Konturówka która kosztuje grosze a jest bardzo dobra. Kolorystycznie pasuje do matowej pomadki z Bell którą wymieniłam wyżej. Nie rozmazuje się, jest długotrwała i dokładnie można nią obrysować usta :)


14.Marion Kuracja z olejkiem Arganowym 7 efektów
Ten olejek uratował moje końcówki. Produkt nie przetłuszcza końcówek włosów, nadaje im naturalny połysk. Pielęgnuje i odbudowuje końce naszych włosów. Za cenę 5 zł naprawdę każdy musi spróbować <3



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Zachęcam do komentowania. Wspierasz moją pracę i zachęcasz do rozwijania bloga. Dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz