sobota, 21 maja 2016

Denko /21.05.16r.

Hej :) Dzisiaj przychodzę do Was z denkiem zużytych produktów i krótką recenzją ich :)


1.  Nivea Soft Krem Uniwersalny
Kremu używałam przeważnie do twarzy. Ma oleistą konsystencję, długo się wchłania. Polecam do stosowania na noc. Makijaż mógł by się ślizgać i robić plamy. Krem nawilża ale nie zmienił mojego stanu cery jakoś diametralnie. Nie których może drażnić zapach; typowy produktów Nivea. Nie mówię nie lecz go też nie polecam.


2. Miss Sporty Just Clear Mascara
Jest to bezbarwny tusz. Stosowałam go na rzęsy gdy nie chciałam je malować. Zawiera w sobię witaminy przez co zauważyłam lekkie wzmocnienie moich rzęs. Drugim zastosowaniem który był u mnie przełomem, było utrwalanie nim moich brwi. Utrzymywał je w miejscu i nadawał im kształt. Rozczesywałam nim również rzęsy, gdy skleił mi je tusz. Produkt godny polecenia. Ps. Pojawi się jego osobna recenzja ;)


3. Golden Rose Moisturizing Cream Foundation.
Jest to krem/podkład. Nie wiem co miał producent na myśli. Jako podkład stosuje się masakrycznie. Zerowe krycie, pomarańczowy kolor, szybko się ściera, brzydko wygląda na twarzy, Na pewno trafi do moich bubli. Nie polecam.


4. Quiz Organic Moroccan Argan Oil Lip Care
Jest to bezbarwna pomadka która bardzo dobrze nawilża. Nawilżenie czuć przez dłuższy czas. Jest półtłusta. Jak za wydatek 4 zł to deal życia i bardzo dobra pomadka godna polecenia.


5.Eveline Eyliner 
Najlepszy drogeryjny eyliner. Można nim wyrysować naprawdę precyzyjne kreski. Nie kruszy się, trzyma się cały czas na powiece. Nie trzeba być doświadczonym, aby go używać. Kolor ma bardzo głęboką czerń. Efekt jest matowy. Za 6 zł na promocji to po prostu deal życia <3 Zachęcam do zakupu i testowania .


6. Labella Pomadka
Pomadka jak pomadka. Średnio nawilża, daje perłowy blask. Jak ktoś lubi taki kolor na ustach to polecam ;)



Na dziś to na tyle. Mam nadzieję, że się Wam spodobało :) Następne Denko już nie długo ;) Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz