środa, 11 maja 2016

TAG: Moja Makijażowa Historia

Witam ;) Dziś naszła mnie ochota na Tag. Dlatego chciałabym się z Wami podzielić Moją Makijażową Historią ;) Zapraszam do wtajemniczeni ;) Mam nadzieję, że się spodoba :)

1. W jakim wieku zaczęłaś się malować? 
Dobrze pamiętam moje makijażowe eksperymenty ;)
Moja mama nie malowała się, lecz pamiętam jako 10 latka dostałam paletkę z bazaru 12 kolorowych cieni Ruby Rose, różowy klejący się błyszczyk. Wtedy na wielkie wyjścia malowałam nieudolnie powiekę co było głupotą bo wyglądałam fatalnie :D Następnie w wieku 11 lat pojawił się u mnie trądzik. Zaczęłam w tedy używać do szkoły podkładu od Miss Sporty So Matte Perfect Stay. Później używałam korektora w sztywcie z jakiegoś Chińczyka; o dziwo pamiętam że był dobry. Krycie miał podobne jak Camouflage Catrice i był bardzo jasny. I to robiłam kategoryczny błąd; nakładałam go praktycznie jak podkład. Na szczęście nie przyniósł jakiś szkód mojej cerze. Używałam również grubego pisaka go kresek. Wyglądały na prawdę monstrualnie :')  W 6 klasie w wieku 12 lat używałam tyko lekkiego korektora (Miss Sporty Concealer Korektor w płynie z witaminami E i C), puder z palety Miss Rose i pisaka podróbki z Maca; wtedy nie wiedziałam jeszcze co to Mac ;D; był precyzyjny, lecz kolor jaki dawał to jasny-szary. Gdy miałam 13 lat zaczęłam używać podkład, był to Rimmel Math Perfection w starej wersji. niestety miał on różowe tony i to było moją taką małą wpadką ;) W wieku 14 lat. zaczęłam kombinować z prawie pełnym makijażem; kreski na oku, tusz do rzęs, wypełnianie brwi, korektor, puder, podkład, bronzer, rozświetlacz i powiem, że wyglądało to znośnie. I tak prawie do dziś. Teraz wykonuję, już pełny makijaż. Po latach wprawy nauczyłam się na prawdę dużo. I gdyby nie te wpadki na pewno nie nauczyłam bym się na błędach i mój makijaż nie wyglądał by tak jak teraz ;)


2. Jak to się zaczęło, że zainteresowałaś się makijażem?
Lubiłam eksperymentować, cieszyło mnie to, że mam taką możliwość się pomalować; wyglądać lepiej.


3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek? 
Na 1 miejscu oczywiście Kobo; najlepiej wykupiła bym całą szafę ;)
Rimmel, Bourjois, My secret, Essence, Catrice :)

4. Co znaczy dla Ciebie makijaż? 
Makijaż przede wszystkim jest moją pasją. Dodaje mi pewności siebie, sprawia, że czuję się o wiele lepiej.

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko jeden produkt, co by to było?
Hmm... Chyba zdecydowała bym się na Catrice Camouflage ;)

6. Co najbardziej lubisz w makijażu? 
W makijażu, najbardziej lubię to, że możemy przeżyć własną metamorfozę. poczuć się lepiej; pewniej siebie.

7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Moim zdaniem, cena nie gra roli. Sama mam mnustwo tanich kosmetyków które sprawdzają mi się naprawdę super i nie mogę od nich wymagać więcej ;) 

8. Jaką radę dałabyś początkującym? 
Moim zdaniem, nakładajcie na twarz jak najmniej. Używajcie kosmetyków które naprawdę są wam potrzebne. Umiejętnie dobierajcie kolor podkładu. Na początku nie inwestujcie w to jakiś ogromnych sum pieniężnych. Moim zdaniem inwestuje się tylko w dobry podkład, który nie zaszkodzi naszej cerze i będzie na prawdę dobrze wyglądał. Oczywiście nie mówię, że nie ma też tańszych dobrych podkładów. Lecz mimo wszystko podkłady z wyższej półki sprawdzają mi się lepiej ;) I jeśli nie chcecie pomniejszyć sobie oka nie nakładajcie czarnej kredki na linię wodną. Chyba każdy tak kiedyś robił ;)

9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś?
Na pewno będą to brwi odrysowane od szklanki i golenie brwi alby je namalować; jeszcze czarną kredką do oczu. To wygląda na prawdę okropnie.  Ostatnio weszła moda na rozświetlanie. Bez konturowania bronzerem. Ja nie wyobrażała bym sobie nie używać bronzera w makijażu :O Następnym trendem były owadzie nóżki na rzęsach. I to nie przypadkiem lecz specyjalnie posklejane rzęsy. Nie rozumiałam też trendu nakładania dużej ilości różu na środek policzków. Wygląda to tandetnie. 

10. Co myślisz o makijażowej społeczności na bloggerze? 
Moim zdaniem na blogerze trudno dostać się do jakiejkolwiek grupy odbiorców. Udzielam się również na Pingerze http://orangemonster18.pinger.pl gdzie grono odbiorców jest duże i łatwo do nich dotrzeć i się wybić. Lecz niestety nie ma tylu narzędzi do pisania bloga i mój blog na Pingerze nie wygląda tak jak bym sobie tego życzyła. Moim zdaniem powinno się ułatwić zasięg do społeczności na blogerze. Dlatego, że dużo ludzi wybiera You Tube również i ja.

To na tyle :) Mam nadzieję, że Wam się podobało :* Pozdrawiam <3 Zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz