poniedziałek, 9 maja 2016

Haul - Promocja Rossmann -49% Usta i Paznokcie

Haul Rossmann Twarz -49%

Hej ;) Dziś pochwalę się Wam co kupiłam na promocji w Rossmannie -49% na produkty do Ust i Paznokci o której informowałam Was z poprzednich postach :) Jeśli  chcecie, abym zrecenzowała Wam jakiś produkt piszcie w komentarzach :* Mam nadzieję, że ten post się Wam spodoba, a może podłapiecie już pomysł na kolejną Rossmannową promocję ;)
Na tej promocji również się nie popisałam dlatego że pojechałam do Rossmana 3 dni po i wiekszości tego co chciałam nie było albo było zmacane :(
1. Lovely Creamy Color
2. Lovely Color Wear
3. Wibo Glossy Nudy


Zapraszam do komentowania poniżej i dawania propozycji jakie produkty mam przetestować ;)
Pochwalcie się co wy wyłapaliście na promocjach :* Pozdro <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz