sobota, 7 maja 2016

Haul - Promocja Rossmann -49% Twarz

Haul Rossmann Twarz -49%

Hej ;) Dziś pochwalę się Wam co kupiłam na promocji w Rossmannie -49% na produkty do twarzy o której informowałam Was z poprzednich postach :) Jeśli  chcecie, abym zrecenzowała Wam jakiś produkt piszcie w komentarzach :* Mam nadzieję, że ten post się Wam spodoba, a może podłapiecie już pomysł na kolejną Rossmannową promocję ;)


Oczywiście jak to ja musiałam obkupić się w nowe podkłady ;)
1. Revlon Color Stay 150 buff
Długo na niego nie mogłam się zdecydować, przedtem używałam raczej lekkich podkładów. Lecz chęć spróbowania czegoś mocniej kryjącego i tak popularnego wzięło górę. Pierwsze wrażenia są mega pozytywne. Za pewne Revlon Color Stay zostanie ze mną na długo <3
2. Eveline Ideal Cover 201 Ivory
Ten podkład trafił do mojej dłoni przypadkiem ;) Ponieważ w pierwszy dzień promocji nie wyłapałam Revlona. Podkład jest mało kryjący, dość jasny podkład..
3. Rimmel Stay Matte 100 Ivory
Podczas pierwszego wrażenia zakochałam się w nim <3 Miał piękny mat bardzo duże krycie.
Jedyny minus; ciemny kolor. Po 8 h był taki sam jak w czasie nałożenia go. Po prostu cudo <3 Lecz mnie niestety zapchał :( Na pewno wrócę do niego latem :*

Pokusiło mnie jeszcze o bazę ;) 
Po tygodniu użytkowania bardzo dobre mi się sprawdziła :)
1. Rimmel Lasting Finish Primer

Załapałam się również na moje ulubione korektory z Eveline ;)
1,3. Eveline Art Scenic 04 i 08
A także odkryłam najlepszy korektor pod oczy ever <3
2. L'OREAL Perfect Math
Idealny żółty odcień, dobre krycie i wreszcie coś mi rozświetliło okolicę pod oczami ;)
Minus: Wydajność i cena.

Zakupiła dwa pudry.
1.Rimmel Stay Matte 001 Transparent
2. Rimmel Lasting Finish (najjaśniejszy)
1 puder ładnie wykańcza makijaż i go przedłuża :)
Drugiego używam solo na twarz, przykrywa mi delikatne zaczerwienienia i długo się utrzymuje.

Na koniec do koszyka wpadł mi róż i rozświetlacz ;)
1. Wibo Smooth'n Wear Blusher
2. Lovely Gold Highlighter Gold
Róż jak i rozświetlacz dobrze napigmentowane. Rozświetlacz daję piękną, szampańską tafle na kościach policzkowych :)

Na koniec wpadły mi jeszcze bibułki matujące ;)
1.Wibo Absorbing Oil Sheets

Piszcie propozycje w komentarzach następnych postów ;)
Haule z następnych tygodni zakupów z Rossmanna już wkrótce :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz