sobota, 7 maja 2016

Haul - Promocja Rossmann -49% Oczy i Brwi

Haul Rossmann Oczy i Brwi -49%

Hej ;) Dziś pochwalę się Wam co kupiłam na promocji w Rossmannie -49% na produkty do Brwi i Oczu o której informowałam Was z poprzednich postach :) Jeśli  chcecie, abym zrecenzowała Wam jakiś produkt piszcie w komentarzach :* Mam nadzieję, że ten post się Wam spodoba, a może podłapiecie już pomysł na kolejną Rossmannową promocję ;)


Na tej części promocji nie zaszalałam ;)
Pierwszymi produktami będą 2 tusze.
1. Lovely Curling Pump up
2. Bourjois Twist the Volume
Tusz z lovley daje bardzo dzienny efekt. Za to tusz z Bourjois który Wam już polecałam daje spektakularny efekt naszym rzęsą.

Następnym produktem będzie kredka do oczu o ciemno niebieskim kolorze która ładnie podbija moją teńczówkę.
1. Lovely Eye Liner

Ostatnią rzeczą z tych promocji jest żel do utrwalania brwi. Ładnie trzyma włoski przez cały dzień. Jedynie drażni mnie zapach którego nie czuć po aplikacji; proszka do prania Vizir.
1. Wibo Eyebrow fixer

Piszcie propozycje w komentarzach następnych postów ;)
Haule z następnego tygodnia zakupów z Rossmanna już wkrótce :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz