wtorek, 10 maja 2016

Haul Natura 17.04 - 7.05

Hej ;) Dziś przychodzę do Was z Haulem z Natury. Będę to kosmetyki zakupione na promocji na ''do -50%'' i na ''-40% na markę essence''. Na tych promocjach znalazłam parę perełek bez których teraz bym nie przeżyła :)  Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam ;)

1. KOBO Kuleczki rozświetlające
2. My Secret Rozświetlacz Iluminator Powder
Kuleczek używam zamiast lub na puder dają piekny efekt rozświetlonej cery ZAKOCHAŁAM SIĘ <3
Rozświetlacz daje piękny efekt szampańskiej tafli na policzkach :) Najlepszy :*

Następne dwa produkty to perełki do brwi <3
1.Essence Make My Brow
2. Catrice Eye Brow
Pierwszy produkt idealnie utrzymuje brwi w nienaruszonym stanie przez cały dzień a dodatkowo nadaje im delikatnego koloru. Kredka świetnie wypełnia brwi. Daje piękny i naturalny efekt. Nie jest ani za miękka ani za twarda. CUDO <3


Skusiłam się również na bazę pod cienie :) Zobaczymy jak będzie się sprawować ;)
1. Essence I Love Stage Eyeshadow Base


Na koniec, kosmetyki do ust.
1. My Secret Konturówka do Ust Lip Pencil
2. Essence LipLiner
3. Essence Błyszczyk do Ust
Pierwsza konturówka jest dość dobrze napigmentowana, ma ładny naturalny kolor.
Druga konturówka to typowy nudziak. Długo szukałam takiego odcienia. Nie jest korektorowy, ale jest dość jasny.

Błyszczyk oceniam na 6/10 bardzo się klei, ma ładny nudowy kolor i ładnie błyszczy.

Piszcie propozycje w komentarzach następnych postów ;)
Może chcielibyście, abym zrecenzowała jakiś produkt ? :)
Pozdro :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz